27.6.2014

KATSO KOHUKUVAT

Poistin jo kauan sitten iltapäivälehtien linkit kirjanmerkeistäni. Ei noilta uutisilta toisaalta pysty välttymään näin FB aikana mitenkään ja rehellisyyden nimissä on myönettävä, että kyllähän noita tulee luettua aika tappaakseni vaikka eivät pikaklikkauksen takana enää olekaan. Mutta kyllä mä oon pian sen verran pyöritellyt omia silmiä, että sillä energialla lämmittäisi sähkölämmitteistä omakotitaloa yhden talvikauden. Kuka jumalauta tonttu noita juttuja repii ja ennenkaikkea mistä lottokoneesta ne repii noita otsikoita? Ei oo kyllä Aulis Gerlander ollu valvomassa. Nauroin pentuna sanonnalle, että "kyllä ennen kaikki oli paremmin" ja nyt tuohon on kyllä todella helppo samaistua. Fakta taitaa olla, että musta on tullut vanha O_o

Mutta aiheeseen häät. Ny mullakin on kolttu kemuihin. Perus musta puku, valkoinen kauluspaita ja liivi. Ehkä mä pärjään, koska nuo housut oli jopa niin mukavat jalkaan, että niitä voisi harkita ihan kotihousuiksi. Samalla shoppausreissulla tuli ostettua myös vihreä paita, vihreä kravatti ja montaa eriväriä sisältävä liina tuota Italian hääkuvauskeikkaa silmällä pitäen. Iik, vähän jo jänskättää case Häät Italiassa.

Führerkin oli eilen käynyt kampaajalla. Mä jopa bongasin tapahtuneen heti kotiin tultuani. Kiharat ei silleen oo mun juttu (et onneks ei ollu permanentattu), mutta tuommoinen osittainen kalju nationalistilook saa mun viisarin kyl värähtämään. Tuo oli todella hot näky muinoin ku vedettiin se kokonaan millisängelle. Ehkä vielä joku päivä.

Omat häät lähestyy kovaa vauhtia. Kuukausi on vielä vierailla aikaa ilmoittaa tulemisestaan tai tulemattomuudestaan ja pikku hiljaa noita onkin jo tuossa tipahdellut.



2 kommenttia:

  1. Heippa!

    Kuulin että sinulla olisi levyjä myytävänä. Olisko mahdollista saada sähköpostiosoitteesi jonne voisin laittaa toivelistan niistä levyistä mitä voisin kotiuttaa?

    VastaaPoista