9.7.2014

Lago di Como

- Koskas ne teidän häät olikaan?
Minä: - 30.8
- Aa, että kuitenkin loppukuusta. Mulla oli muistikuva että alussa...
Minä : -Liian pian ne on joka tapauksessa
- Niinhän se aina on että aika loppuu kesken
Minä: - En mä niinkään pelkää että suunnitteluaika loppuu kesken vaan sitä, että ne pitää ylipäätänsä pitää
- Anteeksi, nauroin ääneen :D

Kuten huomata saattaa, olemme löytäneet tiemme Italiasta takaisin suomeen. Italia häät oli kaikin puolin mahtavat. Edes pieni Como järven pintaa hääpäivänä piiskannut sade ei lannistanut tunnelmaa. Kuvasaalinaa kotia oli tuomisina yli 2400 kuvaa. Osa oli Führerin ottamia sulhasen kameralla ja olen kyllä ylpeä vaimokkeen kuvista. Hienoja ja oivaltavia kuvia otti hänkin. Kuvien esikarsinta tuossa tuli tehtyä ja editointipuuhiin pääsen jo tämän viikon aikana. Niin, ja lienee paikallaan mainostaa, että tämä perin suomalainen mies vei mukanaan omat viinat. Ei kai sitä ny perkele Italiaan asti häitä lähdetä ilman Jallua juhlimaan.





 
 
 
 

 

1 kommentti:

  1. Mulla on muuten ihan samat mietteet. Liian aikaisin ne tulee... Voispa suunnittelua vaan pitkittää. ;)

    VastaaPoista