6.5.2015

Seksi ja alkoholi tekee onnelliseksi mutta oletko aina tehtyt tämän virheen?

Mielen sopukat sanoisi, että olen ennenkin kirjoittanut otsikoinnista. Itsekin toki sorrun täällä blogissa milloin mitenkin otsikoimaan, mutta se johtuu ihan mielikuvituksettomuudestani kuin tarkoituksenmukaisesta harhaan johtamisesta.

Menin itse nyt tekemään sen virheen, että klikkasin juttua seksin ja alkoholin onnellisuudesta kertovaa otsikkoa. Luettuani jutun kelasin, että mä vissiin teen jotain väärin, koska jos em. aisioiden määrä määrittää onnellisuuden laadun niin mun pitäs olla kuin Japanilainen magneettijuna, leijua useemman sentin ilmassa ja liikua 600km/h kohti lähintä pesää. Faktahan on, että tällä määrällä viinaa mun maksa on ainaisessa käymistilassa ja tuota seksiäkin on useammin kuin kerran viikossa pimäessä peiton alla bumtsibumin ja saunan välissä.

Minä olen onnellinen, mutta en alkoholin ja seksin takia. Olen onnellinen, koska oli asia kuin asia, niin nykyään mulla on elämässä tuo SotaMarsalkka, jonka kanssa mä voin siitä puhua ja kaikki asiat jakaa. Ei se mua häidenkään jälkeen ymmärrä ja oikestaan aiempaa jopa useammin tuo puhuu mulle aksentilla jota iPhonen Sirikään ei tunnista. Me ei uida valtavirtaan eikä edes vastavirtaan. Meillä on oma puro ja me mennään sinne Star Trekin teleportaatiolla ja sille ei voi Darth Vaderkaan mitään.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti