29.4.2014

Menin töihin ja taisin unohtaa ottaa lääkkeet!

Nyt kun tuli silleen vähän puolihuolimattomasti tunnustettua, että Führer on mukava ja ihana, jonka kanssa odottaa naimisiin pääsyä, niin jäin miettimään minkämoisen kuopan sitä itselle kaivoikaan. Jos mun target on tosiaan vaihtaa facen status kihloista avioliittoon, niin milläs ilveellä mä sit perustelen mun pyrkimykset puhua vaimoke erimoiselle mielipiteelle avioliiton ihanuudesta? Ja miten käy mun jaloviinantuoksuisille blogipostauksille? Rimaa on siis nostettu, mutta missään nimessä en lupaa olla yhtään hauskempi, analyyttisempi tai rakentavampi kuin missään edellisessä postauksissa nyt, enkä tulevaisuudessa. Sitä me kyl töissä tänään mietittiin, että natsaiskohan pitää ensin ne bileet ja sit maanantaina krapuloissa vasta hoitaa se maistraatti pois alta?

Työt tosiaan alkoi. Ensimmäiset kirosanat tulivat vasta ensimmäisen päivän kalkkiviivoilla. Hyvä minä siis. Meni oma tulosveto siis persiilleen ja tässä yhteydessä se on hyvä asia. Mut kyl tää taas totuttelua vaatii, vaikkakin tänä aamuna fiilis oli juttujen ja kaiken perusteella semmonen, ettei juuri poissa olisi ollutkaan. Vielä huominen ja Vapuksi Turkuun. Joten so long suckers!



Ai joo, taisin siitä uudesta videostakin puhella. Sekin tuli valmiiksi jo kotva sitten:


p.s Oli aika priceless moment kun eilen Führeriä odotellessa todistin goottipariskunnan hengaavan söpöissä Crocseissa kun samaan aikaan autoni takana joku PuuhaPeteMuuttoMestari tunki auton peräkärryä rappukäytävää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti