1.4.2014

Välilihamestari teki urotekopeniksen

" Jos Tziisös olisi tapettu Ranskan vallankumouksien aikana, roikkuisiko kristityillä kaulassa giljotiini?"
-Sami Lopakan kirjasta Marras

Sami Lopakka on mm. Sentencedin kitaristi. Luin Samin esikoisteoksen ja ennekkohypetys mitä olin kuullut, piti kutinsta. Lainasin kirjan meidän Sentenced prokkiksen basistilta ja kyllä tuo pitää omaankin hyllyyn ostaa. Tässä jää odottamaan Lopakan seuraavaa teosta. Ja kun lulemisesta puhutaan, niin kovasti jo odotan, että oman kaupungin poika Marko Hautala saa seuraavan kirjansa pihalle.

Olen muusikko monen muun asian ohella. Demotasoisia nauhoitteita on hyllyyn kertynyt pölyttymään useampi ja keikkaa on tullut heitettyä, mutta lähinnä paikallisesti. Keikka ulkomailla on jo utopiaa, mutta haaveissa olisi edelleen, vaikka ikää onkin, päästä vielä täällä kotosuomessa heittämään keikkaa yli sadan kilometrin päästä akvaariobunkkerista. Olen leikitellyt ajatuksella tien päälle lähtemisestä meidän hevibändin kanssa. Ei millään pahalla muita bändiläisiä kohtaan, mutta mä tuskin selviäisin kovin pitkästä reissusta tienpäällä noiden kera. En ainakaan ilman riittävää määrää Jaloviinaa. Mutta onneksi kun asiat eivät vain tipahda taivaalta itsestään, niin tuota vaaraa ei ole. En ehkä sanoisi, että olen jo luovuttanut, mutta ei tässä enää nuori poikakaan olla. Aikansa kun hakkaa päätä seinään niin homma alkaa luisumaan lapasesta ihan kuin virtsa rakosta ja paska suolesta. Ei haise hyvältä ei. Ja sitäpaitsi, tissejä näkee edelleen enemmän ja helpommin valokuvaamalla kuin kitaraa soittamalla. Toistaalta, se taisi olla viime viikolla, kun älysin, että netissä niitä tissejä vasta onkin. Ja jotkut on ihan liikkeen kanssa. Mitenköhän mä ny pärjään?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti