5.2.2014

Life is beautiful

Kattelin eilen Vaimokkeen olan yli, kun se hyöri ja pyöri netissä. Jotain vihkisormuksia se siinä katteli ja mä meinasin sokaistua kaikesta blingblingistä. On timattia, safiiria, kultaa, valkokultaa ja luoja ties mitä ämppätty ja hyvä että kaikki siihen samaan rinkulaan. Mä tein nanosekunnissa päätelmä perustuen mun tutkimuksiin ja havaintoihin, että tollasia karmeita blingblingejä haluaa keski-ikäiset jo rupsahtamaan alkaneet morsiammet. On alkanu näkymään vähän ryppyä siellä ja toista täällä. Allit paukku ja heltta heiluu. Stokkan kempparista on koitettu niistää nokkaan jo lähes jokainen BB voide. Spermahan se voisi tehdä ulkoiseisti (ja miksi ei sisäisestikin) hyvää keski-iän kriisiä potevalle naisihmiselle, mutta kuka hullu tollaista uskaltaa edes lähteä ehdottelemaan? Ollaan olevinaan niin muotitietoisia ja uranaisia, että omaa muovisuutta ei nähdä pelilistä. Rumat ne koruilla koreiloo.

UGH! Olen taas puhunut!


3 kommenttia:

  1. Haha :'D mä käytän häissä tota jos en saa vihkisormusta ostettua!

    VastaaPoista
  2. keski-ikäinen kälynen on samaa mieltä :D ..muuten..
    tuleekohan musta sitten käly kun ootte naimisissa, vai jatkuuko tää kälysenä oleminen..?..

    VastaaPoista