4.2.2014

Valtian uudet vaatteet

Kävin juuri kävellen frendin luona kahvilla. Matkaa tuli noin neljä kilometriä suunta ja mitä sitä voi ihminen tehdä muuta, kuin kuunnella musiikkia ja miettiä kaikenlaista. Elämän tarkoitusta ei enää tarvi kylläkään käsitellä, koska sehän on tämä blogi. Sen sijaan huomasin taas pohtivani itseäni ja omaa keskinkertaisuuttani. Mulla on vieläkin paljon luurankoja kaapissa ja ehkä kertomattomiakin salaisuuksia. On kysymättömiä ja vastaamattomia kysymyksiä sekä puhumattomia lauseita ja käymättömiä keskusteluja. Moni aihe varmaan vaatisi paluuta menneisyyteen ja toisten ihmisten arpien uudelleen avaamisen, joten siihen musta ei ole.

Nyt lomautettuna tuli myös ajatuksiini se, mikä mä haluan olla isona. Mä oon päätynyt nykyiseen tilaani enemmän ja vähemmän sattumusten kautta. Tapahtuuko asiat kuitenkin syystä? Pienenä haaveilin, että isona musta tulee poliisi tai lentäjä. Noh, ne molemmat vaihtoehdot on jo poissuljettuja. Hevin raikuessa nappikuulokkeista sain kuitenkin vision musta elämäntapakouluttajana ja selviytymisoppaana. Ja kukapa muukaan olis mulle parempi ensimmäinen asiakas kuin Vaimoke. Mä lupaan tehdä tän sille ihan harjoittelu mielessä ilman sen kummepaa veloitusta. Ensitöiksemme me lähdetään rikkomaan Venäläisen Tatjana Kozhevnikovan ennätystä *CLICK* Tässä myös video alla:


Tuosta saattaa olla iloa myös hääyönä sulhaselle. Seremoniamestarille kylläkin semmoisia ikäviä uutisia, että hääyönä ei tuuraajia kaivata. Pisti miettimään että jos mä sammun, niin aamulla sen lisäksi että kysyn "Miten paljon mä oikein join?" pitääkö mun myös kysyä et "Mistäs tuo dildo tulla tupsahti?"

Opetussuunnitelmaan voisi ottaa myös asioita, kuten miten selvitä mökkiviikonlopusta miesporukalla ja miten otan huomioon miehen tunteet. Opetussuunnitelma lienee paikallaan pitää alkuun aika suppeana, ettei käy opettajalle ja oppilaalle homma ylivoimaisen vaikeaksi ja haastavaksi. Tässä vaiheessa kylläkin jo herää kysymys, etä  miten haastavaa voi olla miehen logiikan opettaminen naisen logiikalle? Yrittänyttä ei laiteta. Suomesta ei luulisi ihan heti vaimokkeet loppuvan. Joten kaikki sulhot hoi, pistäkää morsiammenne pariksi päiväksi tänne mulle, niin katotaan millainen paketti ja koulutusohjelma saadaan tehtyä. Jos ei muuten, niin morsiammet luultavasti arvostavat omia sulhojaan huomattavan paljon enemmän palatessaan kuin lähtiessä.


4 kommenttia:

  1. Sun kannattaa tehdä esite valmiiksi ennen helsingin messuja niin voit siellä kaljakarsinassa niitä jaella.

    VastaaPoista
  2. Haha, ihan mahtavaa! Mä pakkaan täällä jo jalluja kassiin ja valmistaudun ekaan koulutukseen!

    VastaaPoista