28.2.2014

Ny on meininki ihan helvetin reipasta

Onko liiallinen reippaus epäilyttävää? Vähän sama, kuin että mies joka ei koskaan osta kukkia, ostaakin niitä yhtäkkiä. Sitä yhtäkkiä huomaa epäilevänsä itsekin jo itseään, kun on mukava, reipas, oma-aloitteinen ja aikaansaava. Tai sit mulla on motiivina saada vain pillua. Mut toistaalta, pillun saamiseen riittää et laskee housut. Yksi syy liialliseen reippauteen on tietysti se, että on tullut tehtyä jotain, mikä ei kestä päivävaloa. Mun kohdalla ei kyl oo siitä kyse. Kaikki mitä mä teen, kestää päivänvalon ja lähes kaikelle mitä teen, on mulla myös Führerin siunaus. Lähes kaikelle. Ei ehkä sille GoProlle :P

Tämän kirjoitelman motiivina on niinkin yksinkertainen asia kuin ajantappo. Odottavan aika on pitkä, pitkä kuten longcat is very very very long. Odottelen edelleen, että saisin tuon alakerran bunkkerin avaimet hanskaa, niin voisi alkaa reippailemaan. Sen verran jo starttasin, että pakkasin kaikki makkarin päivänvaloa kestämättömät kamat suljettuun ja sinetöityyn jätesäkkiin ja poistelin ruuvit seinistä. Mä en kyl leiki sit kenenkään kanssa jos niitä avaimia ei tänään kuulu.

Hääasiaakin vielä sen verran, että nyt oli mun vuoro päästää sammakko. 15 litraa Jaloviinaa muuttui mun hääviinoiksi. Hups. Huomaisin kyllä välittömästi korjata, että meidän hääbooliahan siitä tulee.


2 kommenttia:

  1. Ehkä se siunaus tulee jos kerrot että GoPro on hääyön dokumentointia varten? Että sulhanenkin tietää miten meni.

    VastaaPoista