27.12.2013

Alle satakiloset punnitaan neuvolassa

Ensin on kosinta:


Sitten seuraa hääsuunnittelua: https://www.youtube.com/watch?v=2UDzWcT4ygo (jostain syystä ei nyt nastaa Youtubesta videon upottaminen)

Lopulta vaimo pyytää päästä häämatkalle semmoiseen paikkaan, missä on lämmin eikä hän ole käynyt pitkään aikaan. Mies ehdottaa keittiötä.

Mun joululoma muuttui tänään aamusta talvilomaksi. Vaimoke suhasi itsensä töihin. Se on vaatekaupan myyjä ja voin vain arvata millasia asiakkaat on tänään olleet alennusmyyntie alettua. Kelatkaa, alet. Mitä isompi prosentti, sen enmmän ihmiset sekoo. Ihan kuin sitä ale% vois verrata alkoholipullon % lukuun sellaisenaan. Miinus viiskyt ja pullo kossua ja baanalle. Mä revin kaikilta silmät päästä jotka meinaa ottaa mun koltun siitä alepöydältä. Ja auta armias jos tuo blodi kumitissi ottaa just nuo mun korkkarit mitä oon kattellu. Tungen ilman likkaria ne se ahteriin. Ite älysin pysyä kaukana keskustasta. Alettiin frendin kaa kuvaamaan uutta musavideoa. Huomenna jatketaan ja jos apinat osaa olla nätisti tynnyrissä, niin eiköhän tuosta saada valmista ensi viikon alkuun mennessä.

Sekoaminen taitaa olla sisäänrekennettu ihan ihmisen perusluonteeseen. Miettii just noita alennusmyyntejä. Ja just ennen noita aleja oli tuo joulu. Kaupat, ostarit ja marketit oli just ennen jouluakin täynnnä noita kireähermoisian materialisteja. Hulluna hamstrattiin lahjoja ja ruokaa. Sit mennään pariksi päiväksi kotia, vedetään pää täyteen ja akka pataan ja sit alet. Noita maailmanloppuja kyl tipahtelee varsinkin täs loppuvuodesta melkoisesti. Ens viikolla olis uusivuosi.

Pasa ja Atpokin miettii elämää ja sen tärkeitä päiviä:

"Haluamme esittää avoimen kysymyksen kaikille hääintoilijoille. Sitäkö on hauskanpito ja ikimuistoisuus, että tehdään yhden päivän ajan kaikki asiat aivan vitun hankalasti, stressataan siitä niin helvetisti ja huomataan, ettei itselleen täydellisen sopimaton tapa juhlia ollutkaan niin kivaa?"

Mä voisin ny kyl alkaa valmistatutumaan tohon mun tulevaan epämukavuuspäivään sillä, et koittasin saada tän mun ruhon vähän siedettävämpään kuntoon. Sai tuo rantapallo taas pari lisäkiloa jouluna. Olishan se silleen kiva nähdä oma mulkkunsa hääyönä ilman peiliäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti