8.12.2013

If you catch me, you can fuck me

Ha, vaimoke sen sanoi. STD on kuin onkin sidoksissa sukupuolitauteihin. Sexually transmitted diseases.

Nuo kortit kirvoitti täällä meillä enemmänkin keskustelua. Tai ainakin mä jäin pohtimaan asioita. Jonkin verran siitä syntyi myös keskustelua, mutta mitään yleispätevää johtopäätöstä emme saaneet aikaiseksi, mutta keskustelu eteni about näin:

Vertasin kihloissa oloaikaa työsuhteen koeaikaan. Siinä tsekataan et miten hommat natsaa. Tokihan tuo pitäisi olla jo varmaan katottuna kuntoon ennen kihlausta, mutta nyt viimeistään pitää ottaa homma tosissaan. Sitten kun "papin aamen" on sanottu, niin sitten ollaankin jo toistaiseksi voimassa olevassa sopparissa. Tokihan nekin on purettavissa ja avioliiton irtisamomisaika on puolin ja toisin se 6kk. Tottatosian, se, kumpi meillä täällä on työantaja ja kumpi työntekijä onkin sitten jo kinkkisempi pulma. Alkuun olin totta kai sitä mieltä, että mä oon työnantaja, koska PIN koodinkin tolle jo annoin. Koeaikana suhde on molemmin puolin purettavissa ilman syytä heti. Mä oon ainakin oman osuuteni koittanut tehdä ja paljastanut kaikki korttini, mutta niin vain tuo mua vielä kattelee. Vaimoke tuon työnantaja titteli tuossa jo kun varasi, niin pitääpä pyytää saman tien sitten palkankorotusta. Suht huonoa liksaa on kyl tullu ku tuntuu et pestistä pitää maksaa tällä hetkellä. Mä paiskin täällä hommia orjanlailla, päivästä toiseen. Saisi nyt sitten edes useempi piiskaa. Mikäs sen hienompaa kuin korsettiin ja korkeisiin korkohin pukeutunut työnantaja. Toisaalta kyl noin pukeutunutta työntekijääkin ihan mielellään kattelisi ja koittaisi motivoida. Välillä sitoa patteriin kiinni, mutta tuo tuskin oppis silloinkaan vielä olemaan. Pitää koittaa jatkaa noita meidän YT neuvotteluja. Työntekijänä haluan välittömästi palkankorotuksen ja jos käykin ilmi et mä oon työnantaja, niin vaadin saada palkata lisää henkilökuntaa. Ja perjantaisin on rennon pukeutumisen työpäivä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti