25.12.2013

Eniten vituttaa häät

Joulun lukemiset on nyt taputeltu kansista kansiin. Kylläpä nauratti mutta samalla laittoi miettimään. Kaikkia joulun herkkuja ei onneksi ole vielä syöty. Massakausi siis päällä ja pian mä oon oikeesti melkosen tukevassa kunnossa. Ennätyspainoa näytti puntari tänä aamuna. Noh, tammikussa sitten. Ny pitää kaksi käsin vetää kinkut ja viinat kitusiin niin voi sitten rauhassa vittuuntua tipattomalla tammikuulla.

Mua jotenkin naurattaa tuo alla oleva kuva. Kysäsinkin vaimokkeelta et ollaanko me tollasia ja just tollasia me ollaan. Tuo kuva on ehkä vielä se siloteltu versio meistä. Ei vaiskaan, me ollaan toisillemme ihan vitun ällösiirappisen kultasia aamusta iltaan. Mä vaan haluisin het aamulla silmäni avattuani vain uppoutua ton lumoaviin silmiin ja ihanaan persoonallisuuteen. (paskiainen lukee mun olan yli. Se on muuten ihan vitun ärsyttävää)


Sain myös tänään pullon saksalaista viinaa. Pitääpä juoda itseni mukavaksi ja vaimoko kauniimmaksi. Stay tuned. Over and out!


2 kommenttia:

  1. HAHA näitä kuvia! :'D <3 Sä oot kyllä nopsa lukemaan jos oot molemmat kirjat jo saanut päätökseen. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki pukin tuoma luettava on kyl nopsalukuista kirjallisuutta :D
      Eikä sivujakaan oo silleen liikaa.

      Poista