20.12.2013

Mr Haze

Musta tuntuu, et mun pitäs sanoa ja kirjottaa taas jotain. On semmonen vittumainen polttava kutina, mutta millään en osaa laittaa sormea sen päälle. Tai kyl mä _sen_ päälle osaan sormeni laittaa, mutta tällä kertaa kyse ei ole siitä. Polttavan kutinan ehkä vielä kestää, mut sit ku kirvelee ni varmaan jo tarvii kättä pidempää.

Tämä vuosi olisi töiden puolesta taputeltu yhtä punaiseksi kun avokämmennestä saanut paljas pakara. Seuraava aamuherätys tammikuun seitsämässä vuonna 2014. Vaikka pihalla on yhtä pimeää kuin työkaverin sanoin, neekerin perseessä, olisi se joulun paikka ensi viikolla. Mä oon vuodesta toiseen kärsinyt huonon lahjan ostajan syndroomasta, mutta tänä vuonna tuntuu, et osuu jo tontille. Siitä ehkä sananen pari myöhemmin. Mutta joulusta puuttuu enää se kokaiinin valkea väri. Jallu sentään check parin glögiputelin kera. Ja Jango Fett kypäräkin saavutti meikäläisen. Tuli alta kahden viikon jenkkilästä ebayn kautta.

STD kortitkin ovat saavuttaneet kohteitansa. Yllättävän vähän tullut kommenttia ja olekin miettinyt et meniköhän mun osoitteiden metsästys ihan reisille kuten teinipojan eka kerta. Epäilen että eivät olisi Stingerin lailla osuneet kohteisiinsa. Faija kyl tuumas et kortti oli mennyt perille. Äiti sitä ei ollut tajunnut vaan oli joutunus isukki selittämään että mistä kyse. Äiti <3

Ny mä istun yksin kotona ja poikkeuksellisesti vaatteet päällä. Kutsuin paria työkaveria istumaan iltaa ku vaimoke on iltavuorossa. Alunperin tää ilta piti viettää snadisti eri pläänillä, mut menee tää näinkin. Pennut tuloo huomenna ja onkin sit joulupäivään asti täällä. Ny mä keskityn luukuttamaan Witchcraftia ja haistelemaan Karhu III:sta ja Jaloa *

Ottakaa ihmiset iisisti. Äläkää hukkuko tai muutenkaan tehhkö typeryyksiä. Hyvää ja rauhallista joulua




Seuraavava foto Witchcraftin innoittamana. Mallina sama herra ketä minut kyseiseen orkesteriin tutustutti




2 kommenttia:

  1. Siis nää kuvat vaan paranee postaus postaukselta! Mahtavaa! Jouluja sinnekin suuntaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Ovat aina yhtä tervetulleita :)

      Poista