3.12.2013

Varaa aika lääkäriin. Ja muista LÄÄKKEET!

Korppu tuossa edellisessä postauksessa pyysi kuvaa STD kortista ja koska tämä myös tarkastukseni jälkeen on vielä hääblogi, katsoin aiheelliseksi kuvatuksen tänne myös postailla. Kuvan suunnitteli jne kokonaan tuo vaimoke. Siitä on kehkeytymässä vallan pätevä photoshoppaaja. Vielä en taida uskaltaa ulkoistaa kuvien editointia kuitenkaan vaimokkeelle.


Korpun häähulluutta käsittelevä blogipostaus *click click* muistutti mua taas kerran siitä, miksi mä tätä blogia lähdin alunperin kirjoittelemaan. Jos yhtään voi Korppua lohduttaa, niin musta tuntuu että tuo on morsiammien "ammattitauti". Kohtaus tulee iskemään ennemmin tai myöhemmin. Enemmän mä hämmästyisin jos kaikki menisi sukkana sisään. Vaimoke on toistaksi kyl vielä välttynyt tartunnalta. Mun on välistä vaikea kyllä asettua naisen pään sisään, taisinhan sitä sanakirjaa tuossa jo hetki sitten kaivatakin. Mulla oli vielä hetki sitten aina nollatoleranssi vaimokkeen kilahteluille, mutta omasta mielestäni ainakin, oon vähän oppinu hillitteen itteeni. Ymmärrän ja osaan siis olla hiljaa oikeassa paikassa, ainakin satunaisesti.




6 kommenttia:

  1. Ihan mahtava STD-kutsu! :D

    VastaaPoista
  2. Mahtava save the date tosiaan! Pete oli ihan et "miks meillä ei oo tuollaista" :D
    Kiitos lohduttavista sanoistasi ja toivottavasti vältyt jatkossakin vaimokkeen häähulluudelta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)
      Musta vähän kyl tuntuu, et kyl se mopo ennemmin tai myöhemmin täällä lapasesta lähtee. Mut saanpahan blogimatskua kun se tapahtuu, haha :D

      Poista
  3. Kyllä on vaimokkeella photoshop taitoja, magee kortti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)
      Vaimokkeesta on löytynyt useampikin oiva taita jo. Vaikuttaa lupaavalta

      Poista