5.1.2014

Bloggaamisen ihmeellinen maailma

On tää bloggaaminen mulle välillä vaan niin ihmeellistä ja outoa. Törmäsin Blogloviniin jo aikaisemmin ja sen unohdin. Silloin mietin, että mitenkäs sen oman blogin sinne saa ja nyt yks kaks kuin sinappikeskitys vauvan persiistä, oli se sinne ilmestynyt. No ei muuta kun ohjetta seuraamaan

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Vaimoke alkasi myös heräämään joulukoomasta. Se tuossa heitti, että Hesassa olisi ne jotkut messut ystävänpäivän korvilla. Mä niistää taisin rivin parin jo kirjoittaakin. Onkohan siellä Vihreetä Vanilija teetä, ku mähän oon ny terveysintoilija ja dietillä. Tämä läski haluaa päästä neuvolapainoon. Pitäsköhän mun alkaa siis myös ruoka- ja kuntoilijablogaajaksikin.
Tänään söin kolme pähkinää. Nekin varmuudeksi punnitsin ja valokuvasin. Sit kävin punttisalilla kattelees, ei ku siis nostelees vähän painoa. Vatsa on kiinteytynyt niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Kakka suorastaan huljahtaa pönttöön. Välillä tuloo isommat ja välillä pienemmät roiskeet.


2 kommenttia:

  1. Blogi ilmestyy Blogloviniin kun sitä siellä joku alkaa seurata. :)

    Yst. terv. nimim. saatoin olla minä kun seurasin.

    VastaaPoista