17.1.2014

Tytöt vastaan pojat

Lomautus lähesyy. Vielä, tai enää viikko, kukin tyylillään, työmaata ja sitten X määrä päätöntä ja päämäärätöntä koheltamista. VR saa nyt luvan todistaa mulle kykynsä. Annoin sille jo rahaa, että se vie mut het lomautuksen kärkeen täältä periferiasta Tampereelle. Edellisestä junakokemuksestani on jo useempi vuosi. Varauduin lomautukseen myös korjaamalla yhden suurista epäkohdista elämässäni, kun sain vihdoin tilattua Pertti Jarlan Fingerpori 1 kirjasen. Ja jotta homma menee sukkana sisään, kyljelle piti ottaa pari pokkaria Jouni Hynystä ja Markiisi De Sadeen Sodoman 120 päivää. Tämän kaiken kun summaa, niin mua ehkä pelottaa jo itteäkin.

Vaimoke tuossa vieressä raapustaa StarWars henkistä viraskirjaa. Näyttää ihan vitun hienolta, vaikka itse sanonkin. Tampereella mä majotun tuon meidän Seremoniamestarin luona, niin meidän pitää kyllä alkaa kans kantamaan meidän korsia kekoon. Otan siis mietintämyssyt, eli lateksiset hevosenpäät mukaan. Jallua unohtamatta. Kuinkahan suuren hyödyn saisi, jos varotoimenpiteenä pistäis vielä foliohatunkin korvien väliin.

Jallusta pääsen aasinsillalla tämän kuluvan viikon maanantaihin. Tulin bänditreeneistä illalla kotia ja pöydällä oli het vastassa kahdeksan (8) pulloa Jallua. Olkkarista kuului myös sulkimen iloinen laulanta, kun vaimoke kuvasi kenkiään. Myyntikuvia kuulemma. Tuo kun myy yhdet noista sen tuhansista kengistä ni mä en kyllä moista edes huomaa. Mut kieltämättä oli kyl aika outo ja priceless tunne. Asiaa myös taivasteltuani kaikki tietävässä naamalassa, kommentoi yksi frendi hommaa seuraavalla kuvalinkillä:


Joulusta ja uudesta vuodesta on tässä tosiaan selvitty ja nyt on taas hääsuunnitteluosasto täydellä höyryllä painamassa kemuja eteenpäin. Mun huomion on vaan saanut tässä toistaiseksi vain booli. Piti nuo kahdeksan pottua siirtää pois silmistä, ettei ne alkaa huutamaan mun nimeä liian aikasin. Toistaalta tiedän konstin noiden Jallu kuvien jäljiltä, että miten tehdä saman väristä alkoholitonta litkua. Huomaiskohan tuo, jos kiskois nuo tyhjiks ja korvais jollain muulla, haha.



Koskahan tilanne on täälläkin edellisen kaltainen?

Seuraavasta kuvasta mulle tulee aina mieleen Tampere. Noh, pianhan sinne pääsee <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti