23.1.2014

IMG_0464

Vähiin käy, ennen kuin loppuu vaikkakin sitten vasta on vähän, kun voi olla loppuajan hengittämättä. Nyt en puhu, että meidän häät olisi jo nurkan takana, vaan huomenna pitäsi vielä olla päivä konttorilla ja sitten tipahtaa lomautetun miehen syöksykierteeseen. Saa koittaa repiä itseään irti tornadon pyörteistä. Varoa syrjäytymistä.

Syrjäytymisestä puheenollen, niin nyt on jo tehty vaarallisen helpoksi jäädä lomautetuksi. Vuosi sitten, kun viimeksi olin kaksi viikkoa vapailla, piti työkkärissä ihan käydä, mutta nyt riittää, että täyttelee hakemukset netissä. Kaikki voi lähettää sähköisesti, niin liitolle kuin työkkärillekin. Ja ihmekös jos suomessa en paljon syrjäytyneitä esapettereitä, kun ei perkele tarvi persettä edes ylös nostaa, että saa tukia. Että nekin vähäiset ihmiskontaktit, mitä voisi olla, jäävät nyt käyttämättä. Mun blogin pääfokus ei kuitenkaa ole suomen talouden elyttämisessä ja syrjäytyneiden pirkkoliisojen ihmiskontakteiden luomisessa.

Mun elämäntapa remonttikin etenee aikataulussa. Vaikka mulla ei olekaan pahaa Imperiumin Keisaria vahtimassa ja motivoimassa mun diettiä, niin joka kerta se puntari vaan näyttää pienempiä lukuja. Mä oon kohta jo niin puhtoinen kaikkien vihreiden teejuomien ja vanilijoiden kera, että Neitsyt Mariakin näyttää likaiselta mun vieressä.


2 kommenttia:

  1. Jälleen kerran mä vaan kattelen näitä sun laittamia kuvia henkeä haukkoen.
    Harmillista tuo lomautus, mun pahin painajainen juuri tässä häiden alla :(
    Onnea laihduttamiseen kuitenkin!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia.
    Lämmittää aina sydäntä jos kuvani aiheuttavat reaktioita ja kirvoittavat kommentoimaan :)

    VastaaPoista