25.1.2014

It´s Not Because of You

Ei järin vahva startti tälle lomautukselle. Heräsin ennen seiskaa ja sängystäkin nousin jo vähän jälkeen. Vedin kahvit, laitoin vaimokkeen töihin, kävin paskalla ja suuntasin reilun tunnin kävelylle. Mikä mua vaivaa?

Kävellessä mietin ajatusta, jonka jo eilenkin sanoin ääneen. On se hyvä että mulla on tuo vaimoke, vaikkakin eläminen sen kanssa on välillä tuskallista. Ei puhuta ollenkaan samaa kieltä ja tulkki on hukassa. Dick Solomia lainatakseni: "Naiset, ei voi elää niiden kanssa, mutta ei voi harrastaa heteroseksiä ilman niitä" Karua, mutta niin totta. Mutta ilman tota vaimoketta mä saattasin olla pulassa kun kasseja painaa ja tulee pakottava tarve piilottaa piliä. Vähässä saattais olla ne hetket kun pitäisi silakan haju pestä vehkeestä. Mä tuun kyllä naisten kanssa hyvin juttuun ja mulla on monta naispuolista hyvää frendiäkin nykyään. Sinkkuelämän sattuessa kohdalle, nuo naisfrendit varmaankin pysyisivät frendeinä hamaan tappiin asti. Mä ihan saletisti pyörisin semmosessa FriendZone Forever loopissa. Lopulta luovuttaisin ja muuttasin kimppaan jokun miehen kanssa. Elämä tuskin ainakaan vaikeutuisi.



2 kommenttia:

  1. Se on kato häät mitkä saa raavaankin miehen nousemaan kukonlaulun aikaan ja tekemään radikaaleja muutoksia elämässä ;)

    Onneksi me naiset ollaan olemassa, edes pilin piilotusta varten ;D

    VastaaPoista
  2. Mä oon lähes vakuuttunut, että joku tuuttaa jotain tähän ilmaan mitä mä hengitän.

    Naisissa on kyl pillu, tissit ja uuma ihania asioita. Ehkä mä pärjään <3

    VastaaPoista