22.10.2013

"No voi ny vittu. Nyt se hullu akka perusti jonkun vitun hääblogin!"

Minätuli idis ku puhuit blogista. Pitäskö mun alkaa sulhasena alkaa pitään blogia :d
Morsiananna mennä ois tosi hauska musta
plus että saisit ehkä ideoitaskin läpi sitä kautta
voisin sieltä lukea sun tuumiasi
Minähaha
Morsianvoisit havainnollistaa kuvilla omia ideoitas
tosi ihana idea oikeesti
Minäjos keksis oikeen osuvan nimen ja sais pari kertaa runosounen kukkimaan ni kai sitä vois koittaa pari lainia raapustaa
Morsianonks sul mitä/mitään ideoita nimeksi?
Minänoup
Morsian
jos sulla tulee jotain mieleen niin mä voin auttaa kans keksiin
Minä
pitää vetää folioo päänylitte ja alkaa vastaanottamaan viestejä

Hetkeä myöhemmin:

Minähillitön määrä morsiamme kyseenalaistamaista. Sehän ei voi olla mikään muu kuin bridezilla, ohan se sentään nainen
Morsian
haha
Minä: <3 
Morsian 
kyl mä kestän  
kaiken takana on nainen

Siitä se ajatus sitten lähti. Ihan viattomasta läpästä morsiammen ja morsiammen kaason kanssa. Tämän aloituspostauksen otsikosta tosiaan kiitos yhdelle kaasoista, jota saatetaan jatkossa tituleerata myös StudioNatsina.
Olen menossa naimisiin elokuussa 2014. Olen jo hyvän tovin seurannut sohvalla läppärin takana surffaavaa morsianta, kun hän etsii ideoita hänen häihin. Jep, _hänen_ häihin. No ei varmaankaan ole ensimmäinen ja viimeinen morsian joka tuollaista on suustaan päästellyt, mutta totuuden nimissä eipä mullakaan ole juuri vielä ollut montaakaan ideaa tarjota. Mut oon mä sentään tulostanut muutamat pitopalvelutarjoukset.

Mun blogi on nyt online ja lyönnissä ja semmonen hyvänlaatuinen kutina sanookin, että eka postaus lähestyy loppuaa. Puolustuksen puheenvuoroa odotellessa ja tän perkeleen bloggerin asetusten manuaali mulle nyt heti ASAP!

EDIT: Oot muuten menossa naimisiin vasta ensivuonna. Tuolla on väärä vuosi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti