Prisman lehtihyllyssä, het siinä kun kävelee sisään kauppaan, oli uusi häälehti. Mähän en sitä tunnistanut uudeksi mistään, mutta vaimokkeen haukansilmähän bongasin se jo luultavasti parkkipaikalta asti. Seurasikohan se uuden musteen tuoksua? Sen verran itse kiinnitin lehtee huomiota, että hintaa oli siin kympin hujakoilla ja sivut oli täynnä mainoksia. Että sitä pitäs sit niin ku siitä riemusta et menee avioon, järkkää bileet ja kaipaa vinkkejä, niin vielä maksaa et saa mainoksia. Lehti jäi hyllyyn ja hyvä niin, koska olisi muuten varmaan pitänyt kotiovella viisata mitä siinä meidänkin ovessa lukee. Ei mainoksia. Kiitos. Okei, myönnetään, että voihan noista mainoksista olla hyötyäkin. Saa ideoita ja silleen, mutta että maksaa noin 10€/kg mainospaperista, joka kuitenkin päätyy roskiin, niin nada. Eihän tota voi ees ens vuonna antaa kellekään ku se on jo viime vuodenmallia. Kuka hullut nyt käyttää viimevuotisia koristeita ja ideoita? Tuleekohan musta työpaikkakiustattu, jos en sit pidä sen hetken kuumimpia Calvin Clinen kalsareita ku lopulta päädyn hääyön viettoon? Mä lähdenkin tästä ny käväseen ja vien mun huomiset lounasrahat tonne lehtiroskiin suoraan.
Ennen häitä fyrkat hääjuttuihin, häiden jälkeen suoraan vaimon tilille? Onks se sit hyvä diili?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti