27.10.2013

Talviajan Tosi TeeVee

Kirjoita horo, kirjoita. Kirjoita kun muste on kuumaa ja kynä terävä. Kirjoita koska luistaa ja koska kirjoituttaa. God dääm, mun tarvii saada elämä. Jotain sutinaa asap. Joitan ilman etuliitettä tai sivumainintaa "häät".

Hullulla akalla on nyt hääaiheinen leffamaratooni näemmä menossa. Se eilen lahjoi mut viekkaasti Viaplayn maailmaan kertomalla ilmaisesta kuukaudesta ja että siellä olisi Vuonna -85 katsottavissa. Noh, tuohan on ite vuosimallia -85 mut musta tuntuu, ainakin tällä hetkellä, et hän ei ollut parasta mitä tuolla vuodella on tarjota. Mitähän pahaa mä oon oikeesti tehnyt kun meidän teevee täällä tosiaan tuuttaa jo toista hääleffaa? Pitää itsekin melkeen tässä kysyä et polkastaanko varovasti bissellä käyntiin vai oikastaanko suoraan kossuun? Tapan aikaani siis kirjoittamalla kaikesta tänne.

TV:n häätarjonta on tuntuu räjähtäneen käsiin. On häitä sulhasen tapaan, neljät häät, satuhäät, prinsessa häät. Mä haluun 9mm buranahäät ja mä haluun ne ny! Jos tuntee tuo vaimoke myötähäpeää mun blogikirjoitteluista, niin mä tunnen kyllä myötähäpeää noista teeveen hääpareista. En oo lähimainkaan valmis vielä purkamaan mun todellisia tuntoja reality TV:n hääjutuista. Ehkä mun pitää imasta pari jaksoa lisää, niin saa semmosen "mä oon niin never höörd susta" angstin.

Hääohjelmia katsoessa herää kyllä kysymys, että miksi, oi luoja miksi, noita samoja pelejä ja leikkejä veivataan vuodesta toiseen? Miten omaperäistä onkaan ryöstää morsian paskan kinkkukiusauksen jälkeen. Ja boolikin on pahaa. Jos ilta on täynnä kiusallisia tutustumisleikkejä, niin mikä ihme siinä on, että vieraat on kaatokännissä. Sulhasellekaan ei natsaa, ku Norjan kielikurssi kuulostaa paljon houkuttelevammalta vaihtoehdolta kuin koko päivän graavilohessa marinoitunut Taco. Saattas siinä olla tietty sissijuustot omasta takaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti