30.10.2013

Syksyllä Palmasiin

Tänään töissä käyty keskustelun pätkä:

Minä: Nyt kun mulla on tuo mun hääblogi, ni sun pitäs Timo alkaa pitään muotiblogia.
Timo: No johan nyt toki
Minä: Pistät kato kokovartalo peilin sun eteiseen ja otat joka aamu kuvan sen peilikautta kännykällä ennen ku tuut töihin. Sit kirjotat sun blogiin ku sulla on tuo hieno raitahuppari päällä. Sit mietit siellä blogissa, et mitähän jätkät tykkään konttorilla, ku on tää punanen pipo noiden vihreiden kenkien kaa.

Keskustelu jatkui vielä kahvipöydässä ja ideat ei tuosta kyllä ainakaan paremmaksi muuttuneet. Ääneen sanottiin häämatka ja se, että häämatkalle ei ole syytä ottaa hevosenpäitä mukaan. Noh, mä näin netissä, tai vaimoke näki, kumisen kamelinpään? Olisko se sit paree?

Meikäläinen ei ole tämän pian 37 vuotisen eloni aikana juuri ulkomaan kamaraa tallustellut. Uumajassa olen käynyt pienenä poikana kerran ja Tukholmassa tuossa jokunen vuosi sitten. Ensi kesänä tulee lähdettyä ainakin Italiaan, koska mua pyydettiin sinne kuvaamaan häät. On kyl semmonen Once in a lifetime juttu, että het olin messissä. Mut matkustamisesta ja häämatkasta, niin läppänä meillä oli, et jahka avioon päästään, ni se olis Syksyllä Palmasiin. Yksi kaasoista heitti kylläkin ilmaan Thaimaan ja se jäi kyl kytemään mun takaraivolle. Kaksi viikkoa Thaimaassa vuoden päästä ei kuulosta lainkaan huonommalta idealta.

Jäin miettimään, että mitäs häämädnessiä tässä olisi viimepäivinä tapahtunut. Joitain, mistä pitäisi päästä avautumaan. BrideZillat ehkäpä kärsivät kellonajan muutoksesta tai sit oon ollut toisen asialla ja osannut filtteröidä turhan diipadaapan hevon helvettiin mun ajatuksista, koska mitään päivän polttavaa aihetta ei tulla tupsahda nyt päähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti