20.11.2013

Hauki on lepakko, joka nuolee karvamattoa kesät talvet

Mun muisti tekee tepposia. Ei meinaa millään jäädä mitään päähän, ellei sitten toista asiaa tyyliin "hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala" Ja siitä huolimatta saatan muistaa että lintuhan se on. On tainnut muutamat hyvät läpätkin jäädä tänne postaamatta ihan tuolla kun ei vain muista et mistä lähdinkään kirjoittamaan ja mitä se kuningasidea illalla olikaan. Viime sunnuntaina unohdin jopa, että kuopukseni on kotiarestissa.

Oon kironnut menopeliäni ja harkinnut sen vaihtoa. Oon kolmesti sortunut ranskalaiseen autoon ja nyt herran tähden saa olla viimeinen. Sitä pitäs jo oppia kerrasta parista mikä toimii ja mikä ei. Kuten tää tuleva avioliittokin. Nyt lupaan ja vannon, että kolmatta kertaa en tuu tekemään enää sitä virhettä. Mun nykynen auto on kuin tuo vaimoke. Muutama pikkuvika ja pari semmosta ärsyttämpää isompaa kulumaa, mutta kun ei vielä vaihtaakaan viitsisi. Korjaamalla ja rahalla saisi vielä pelastettua. Pitääpä muistaa siis antaa, ellen jo ole antanut, pankki- ja visakortin PIN luku vaimokkeelle. Ja vaarahan siinä vaihtamisessakin on. Yksi vika muuttuu vain toiseksi ja vaikka auton uutenakin ostaisi, niin kyllähän niidenkin takuu aina joskus loppuu. Toistaalta onko se sylinterin vika jos mäntä on kulunut? Voitelu kyl pelaa vielä. Vai miten se ny meni...

Mutta huonosta muististani vielä lisää. Käytiin viime viikolla sopimassa siitä pitopalvelusta. Jo palaverin ensi sekunneista lähtien oli tunne, että nämä tädit saavat tulla hoitamaan keissin. Oli todella valloittavat persoonat ja myös todella kilpailukykyinen hinta. Hyvin lenteli nyt jo ideat edes takaisin. Bileiden pöperöpuoli siis hanskassa. Mun pukuasiakin nytkähti eteenpäin. Akka oli kattelut, vaatekaupassa kun on töissä, mulle kolttua oman kioskinsa katon alta. Kävi sitä katsomassa, mutta laitoin bumerangina takaisin. Se ei vain puhutellut mua yhtään. Oman faijan kaa oli puhe, et mennään lähempänä bileitä kattomaan sitten mustaa pukua jostain paikallisesta miestenvaatekaupasta. Jos ny ostais oikeen kunnon puvun, jota vois käyttää jos ja kun mullekin tuloo noita juhlakuvauksia muille ja jos tulee jotain työpaikan edustusjuttuja. Pitää ottaa vakavasti projektiksi päästä takas neuvolan painoluokkaan.

Aasinsillalla sain kans uuden idiksen. Oma faija kun on hankkimassa uutta teevetä, joka on osoittautumassa melkoiseksi projektiksi (siitä ei tämän enempää), jäin taas kelaamaan teeveen sisältöä. Jostain netin pimeimissä onkaloissa surffatessani, päädyin parodiavideoon. Siinä oli siitä tehty clippi, missä julkkikset suunnittelee tavisten häitä. Ristus, mä HALUAN nähdä onhjelman missä Jouni Hynynen ja Juha Vuorinen tekee häät. Saattais olla aika priceless.

Duuniviikko puolessa. Lauantaina luvassa firman avecpikkujoulut. Onneks on sen verran näyttävä tuo vaimoke, ettei tarvi hävetä. Se ehkä häpee mua. Pitänee perjantaina ottaa sitten vaikka Glögiä iltasella ja miettiä puvustusta firman kemuihin. Akkakin soppelisti iltavuorossa ni ei pääse häiritsemään mun vaatteiden testailua.

"Jos kaksi PVC asuista naista haluaa vielä sut baari-illan jälkeen kämpille, se todennäköisesti on liian hyvää ollakseen totta"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti