6.11.2013

My Sith

Vaimoke: Mä tuun istumaan sun naamalle ja pierasen. Sit sä et ees nää sitä ku täällä on jo pimeetä.

Hetken hiljaisuus...

Minä: Mitähän susta sais jo myis sut?
Vaimoke: Ei sun kannata. Saisit kuitenkin reklamaation.


Voi totta vieköön, että mä rakastan tota mun tulevaa vaimoa <3. Hetken siinä jo tosiaan mietin myyntiä tai edes vaihtomahdollisuutta, mutta sitten se oli niin kultainen kuin muistutti, että reklamaatiohan siitä sitten kuitenkin varmaan seurasi. Siihen mä en ehkä olis valmis. Ton kaa tuskin kukaan suostuis semmosen diiliin, että ei vaihto- eikä palautusoikeutta. Säätyinpä vaivalta ja mielipahalta. Mutta kylläpä mun elämä oliskin tylsää ja sisällyksetöntä ilman tuota paskiaista. Olis jääny monet WTF momentit kokematta. Tammista lainatakseni "High risk. High reward" on pitänyt kutinsa.

En kihloihin mennessä halunnut itselleni sormusta, mutta kävin sitten ottamassa kuvan tuosta kiusankappaleesta. Meidän tiimin yhteistyöllä tuo kuva on otettu ja nyt se kulkee mukana päivästä toiseen. Tatuointi: Twilight Ink by Hekuli





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti