1.11.2013

Täällä vartion MINÄ!

Tänne sitä on meikäläinen tiputettu karuun pohjolaan, maailman reunalle, pohjanmaan litteyksille. Täällä sitä on kasvettu, menty kihloihin kolmesti, avioon jo kerran sekä siitä erottu. Ainakin toinen aviokierros on tulossa ja kai sitä sitten kuuluisi viimeistään elää onnellisena elämän loppuun asti. Lapsiakin on tehty oma kiintiö jo täyteen, mutta benjihyppy on vielä hyppäämättä. Ja sit mä oon hääbloggari. Joo, mä jaksan tota taivastella varmaan hamaan tappiin asti. Onpahan kerrottavaa ehkä joku päivä lastenlapsille. Toki kyl kelasin, et olisko sittenkin pitänyt alkaa sisustus-, muoti- tai ruokabloggariksi. Olisin voinut kertoa ja kuvin havannollistaa teille tätä mun työpistettä. On ihquu kirkasvalolamppua ja tärkeääkin tärkemäpi ilmoitustaulu



Avioista ja eroista kun on puhe, niin keskustelua sukunimestäkin on ollut. Ite oon sitä mieltä, et pääsee paljon helpommalla ku molemmat pitää oman sukunimensä. Ei tarvi vaihtaa ajokorttia, passia eikä plussakorttia ja ohan se homma myös huomattavan paljon helpompaa sit kun erotaan. Eihän sitä kukaan tietty mene naimisiin että saisi erota, mutta hei, kertoimet nykyään on mitä on. Tilastollisesti ja blaa blaa blaa. Itse laitan kyl ny massit likoon sen puolesta, että arkussa lähdetään tästä liitosta. Semmonen "kolmas kerta toden sanoo" meininki. Kolmatta kertaa kihloissa ja periaatteessa kolmannet häät luvassa, jos lasketaan se ysiluokan hääsimulaatio, josta tuolla aikaisemmin jo kirjoittelinkin. Ja on muuten tällä kertaa ihan eka kerta ku otettiin kihlakuvakin. StudioNatsi hääräsi kameran takana melkoi muikean ruudun. Klikkaile itsesi Heidin blogiin tuosta => *click click, kliketi klik klik*



EDIT: "Näin tienaavat muotibloggarit" Jaahas, vieläkö ehtii vaihtaa hääblogin muotiblogiksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti